THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, March 13, 2010

Exam o.o.o.o.o exam

Ala....ni la benda yang paling x suka weyh...when talking bout EXAM! aiyok....setiap semester kena hadapi exam dengan SENYUMAN..dalam hati menyampah kot!

*sigh


Kenapa mesti ada exam? sebab nak uji kita...
kenapa mesti uji kita?
sebab nak tengok kita ni berkebolehan ke tak..
kenapa nak tahu kita ni berkebolehan ke tak?

sebab
ermmm

entahla 
saya pun tak tahu?
haha.


straight kepada point
saya memang belum ready untuk final exam ni.
member lain dah sibuk belajar tapi saya ni busy berfesbuk!
I love last minute punya study.nanti tengok saya dah berubah jadi zombie kampung pisang.Memang hakikatnya study last minute tu menambahkan ketensionan di dalam otak yang berserabai ni.
tapi saya sukeeeee..





Banyak2 subjek, saya paling x suka accounting! malang betul nasib saya sebab asyik jumpa nombor je dalam hidup ni..ingatkan kalau ambik kos office system ni boleh lari dari nombor? 
dream off!
 kalau kat dalam kelas bukan main lagi saya semangat duduk kat sit yang depan sekali.nak tumpukan perhatian la konon..ececeh
nasib baik la saya ada banyak member2 yang sifu dalam accounting ni..so, malam sebelum exam tu memang bermati-matian sifu-sifu account saya ni buat discussion nak bagi saya faham.terharu =')



kalau account tu tak balance memang rasa geram sangat2! tapi..sabar...sabar....sabar..nanti sifu bagi jawapan..ahha.

i like.




p/s: to both of my sifu, mis pru,tia n fathie..if u guys are reading this..kemaafan dipinta dari anak muridmu...halalkan ilmu yang korang ajar tu taw..kasi berkat...insyaAllah, berbekalkan tips2 dari korang tu saya akan berjuang hingga ke titisan peluh yang terakhir untuk buat paper acc tu nanti! heee:)





Ok bye!

0 comments: